خرید و فروش خرما زاهدی درجه یک

فروش خرما زاهدی درجه یک با بسته‌بندی مناسب نسبت به فله‌ای، مزیت بیشتری برای موفقیت فروش و ارائه در بازار دارد. هرچند مشتریان تمایل دارند به صورت فله خریداری و مطابق سلیقه خویش آن را بسته‌بندی نمایند.

راهنمای انتخاب خرما زاهدی

خرما زاهدی اعلا

فروش را فرآیند معرفی یک محصول و ویژگی‌های آن به خریدار برای انتخاب درست محصول می‌گویند. بنابراین در انتخاب یک محصول باکیفیت نیازمند دریافت مشاوره از افراد باتجربه خواهید بود. دریافت راهنمای انتخاب خرمای مرغوب از طریق ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه آراد خرما میسر می باشد.

خرمای زاهدی مرغوب دارای ویژگی های زیر است:

  1. رنگ زرد طلایی
  2. بافت نیمه خشک تا خشک آجیلی
  3. بدون لکه و خوردگی در پوست و گوشت محصول
  4. میزان چسبندگی هسته به گوشت متوسط

جهت فروش مناسب نیاز است از روش‌ها و زمینه‌های مختلف بهره برد تا بهترین و بالاترین سودهی را داشته باشیم. یکی از روش‌ها و زمینه‌های مناسب، انتخاب درست زمینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی است که فرصت مناسب جهت معرفی کالا را به فروشنده می‌دهد.

فروش خرما زاهدی درجه یک

خرما زاهدی درجه یک

فروش خرما زاهدی از استان‌های جنوبی و بوشهر به کشورهای همسایه به ویژه به افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه و عراق صورت می‌پذیرد. این محصول از ارقام دیررس است و زمان برداشت آن در استان‌های مختلف متفاوت می‌باشد.

بافت نیمه‌خشک این رطب سبب ماندگاری بالا و طعم شیرین آن شده است. ویژگی‌های ذکر شده سبب افزایش فروش و صادرات خرما نسبت به سایر ارقام این محصول گردیده است. خرمای زاهدی درجه یک در بسته های 10 کیلوگرمی هم عرضه می گردد و با توجه به وزنی که دارد گزینه خوبی برای صادرات این نوع خرما به شمار می رود.

همچنین فروش خرمای زاهدی درجه سه در بسته های بزرگ برای تاجران هندی که برای مصارف صنعتی این محصول را تهیه می کنند، می تواند روش خرید مقرون به صرفه ای باشد.

موانع فروش خرما خشک صادراتی

خرما زاهدی اهرم

ایران از جمله کشورهای پیشرو در زمینه تولید این محصول می‌باشد ولی از نظر قیمت پایین‌ترین نرخ را در فروش این محصول در اختیار دارد. قیمت پایین در فروش، مربوط به ضعف در بسته‌بندی است که به عنوان مانعی برای فروش خرما زاهدی بروز کرده و سبب افزایش هزینه بازاریابی برای این محصول شده است.

بسته‌بندی شفاف با وزن کم و شکیل می‌تواند به افزایش قیمت محصول و کاهش هزینه بازاریابی مؤثر باشد تا مصرف‌کننده استقبال بیشتری برای خرید نماید. برای افزایش سهم در بازار صادرات نیاز است به سمت برندسازی خرما خشک با روش‌های مختلف از جمله بسته‌بندی‌های به روز اقدام نماییم.

با برندسازی می‌توان به صورت اینترنتی نسبت به فروش آن در سراسر دنیا اقدام و نیاز تاجران را در سراسر دنیا مرتفع کرد. با توجه به نیاز مشتری و بازار هدف مورد نظر، خرما زاهدی را در جعبه‌های کوچک، شفاف یا پاکت‌های نانو، بسته‌بندی نمود و برای عرضه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشورهای مختلف ارسال نمود. بنابراین نیاز است در راستای رفع موانع فروش این محصول نسبت به اصلاح روش‌های بسته‌بندی و برندسازی محصولات اقدام نمود. ما برای انتخاب بسته بندی مناسب و تحت برند نیز در کنار شما هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما