تولید و بسته بندی خرما مضافتی تحت برند

خرما مضافتی بسته بندی شده در بازارهاي جهاني تقاضای بسیاری دارد و موجب تمرکز بر فروش این رقم خرما شده است. ایران از بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خرما در جهان به شمار می رود، هرچند نسبت به رقبای خود ضعیف تر عمل کرده است.

حال با توجه به ارزآوری و درآمدزایی بسیار و داشتن بازارهای هدف صادراتی گسترده، توجه به صنعت بسته بندي و فرآوری خرما مورد توجه بسیاری از تاجران و عرضه‌کنندگان این محصول قرار گرفته است. برای خرید عمده خرما مضافتی بسته بندی می‌توانید به مراکز و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر فعال در کشور مراجعه کنید.

مراحل تولید انواع خرمای بسته بندی

خرید خرما مضافتی

مراحل تولید انواع خرمای بسته بندی شده به صورت مدرن چندان پیچیده نیست. به طوری‌که خرمای خریداری شده از کشاورزان به کارخانه منتقل می‌شود و ضمن جداسازی ضایعات آن، بعد از عملیات شستشو، محصول با استفاده از دستگاه خشک‌ شده تا رطوبت آن تنظیم شود. بعد از مرحله خشک شدن نوبت به درجه‌بندی انواع خرماها متناسب با عرضه در بازارهای داخلی و خارجی می‌رسد.

از عوامل مهم تأثیرگذار در درجه‌بندی و بسته بندی خرما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درجه بندی از نظر اندازه
  2. سورت رنگ
  3. میزان کیفیت

پس از مهم‌ترین مراحل تولید انواع خرما مضافتی بسته بندی، مرحله درجه بندی خرما است تا پس از این مرحله خرماها در کارتن‌های مناسب چیده شود و تا زمان عرضه در بازار در سردخانه نگهداری گردد.

معیارهای خرما مضافتی بسته بندی صادراتی

خرما مضافتی بسته بندی

از بین ارقام تولید شده در کشور، خرما مضافتی بم و خرمای مضافتی جیرفت جزء انواع مرغوب صادراتی هستند که در بازارهای بین‌المللی خریداران بسیاری دارند. حال هر چه خرما مضافتی، بسته بندی مناسب و بازار پسندی داشته باشد به همان میزان نیز صادرات آن در بازار کشورهای هدف افزایش می‌یابد.

خرمای تولیدی در کشور که جزء مرغوب‌ترین انواع خرماهای عرضه شده در دنیا هستند، اغلب با روش‌های سنتی و قدیمی در کارتن، مقوا و حتی برگ خرما بسته بندی می‌شوند و از این نظر در بازارهای جهانی به دلیل عدم رعایت استانداردهای بین‌المللی موقعیت مناسبی ندارد. اما در سال‌های اخیر برای بسته بندی خرما از روش صنعتی مدرن استفاده می‌شود که قابل رقابت با نمونه‌های مشابه کشورهای صادر کننده این محصول است.

در صورتی که خرمای مضافتی، بسته بندی و فرآوري مناسبی داشته باشد از قيمت مناسبی در بازار کشورهای واردکننده خرما برخوردار خواهد شد. پس هنگام استعلام قیمت عمده فروش خرما به نوع بسته بندی و نحوه فرآوری آن توجه کنید تا برای شما سودآوری داشته باشد.

قیمت هر بسته خرما در بازارهای صادراتی

خرما مضافتی بسته بندی

انواع خرمای صادراتی ایران از نظر کیفیت از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و در حال حاضر به 52 کشور دنیا صادر می‌شوند. اما در این بین بازار کشورهای پیشرفته‌ای همچون انگلیس، آلمان و فرانسته و کانادا برای صادرات خرما با کارتن و بسته بندی جذاب مدرن قابل ارزیابی است.

بسته بندی خرما ممکن است هزینه تولید را افزایش دهد، اما مقدار فروش را نیز افزایش خواهد داد. قیمت هر بسته خرما در بازارهای صادراتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  1. کیفیت و نوع خرما
  2. نحوه بسته‌بندی
  3. نوسانات ارزی

برای تولید خرما با برند موردنظر می بایست قبل از انتخاب و چاپ بسته بندی، عملیات ثبت برند و مدارک غذا و دارو را طی کرده باشید. برای صادرات خرمای بسته بندی به اکثر کشورهای اروپایی، داشتن سرتیفیکیت ها با زبان لاتین و بسته بندی سه زبانه الزامی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما